زندگی در حاشیه متن

کاش خدا متن زندگی مان باشد

زندگی در حاشیه متن

کاش خدا متن زندگی مان باشد

زندگی در حاشیه متن
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

به نام تکامل 2

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۳۱ ب.ظ

مطلب قبلی من رو به یاد خاطره ای انداخت که 3 سال پیش اتفاق افتاد.

ترم آخر کارشناسی بودم و باید یه 3 واحدی درس اختیاری از دیگر دانشکده ها بر می داشتم از اونجایی که کنجکاو بودم ببینم درس های مرکز فلسفه علم چجوریند (و البته دیگه حوصله درس مهندسی رو نداشتم.) از این مرکز درس انسان و ماشین رو برداشتم.

همین رو بگم که فضای درس و استاد و دانشجویانش هیچ نقطه اشتراکی با عقاید مسلمانان نداشت، که انشالله در وقتش خاطراتی رو از اون کلاس خواهم گفت. اما خاطره مورد نظر:

در یکی از جلسات کلاس بحث تکامل به میان اومد و منم که قبلا مطالعاتی در این زمینه داشتم چند تا ایراد اساسی رو مطرح کردم و از استاد پرسیدم. استاد محترم (استاد در حفظ کردن متون غربی، بعضی افراد متون غربی رو میخونند حفظ میکنند نمیفهمند ولی چون غربیه ایمان میاورند.) گفت ببین بحث تکامل رو دیگه همه قبول کردند و مقاومتی نمیکنند. باز یه ایراد دیگه مطرح کردم باز همین جواب رو داد. دیگه بهم برخورد گفتم استاد من به عنوان یه دانشجو دارم این سوال رو از شما میکنم جواب من رو باید بدید. اینجا بود که استاد به قول کشتی گیر ها به پل رفت و جوابی رو که داد این بود البته هنوز این بحث یه فرضیه است و اشکلاتی هم داره !!!!!!!!!!!

  • محمد جواد خیری

نظرات  (۲)

  • سیدسروش‌مهدی مویدی
  • آقا یه سوال نسبتا بی‌ربط به موضوع:

    این دو روز فاصله‌ی بین دو تا مطلب اخیر، صرف یادآوری شده یا وقت نداشتی بنویسی؟!
    :دی

    اما در مورد موضوع بحث:

    تمی‌فهمم تو چطور باز هم در تکامل تشکیک کردی با اون جواب‌های دندون‌شکن استادتون!
    به نظر می‌آد با داروین عناد داری!

    ولی امیدوارم از اونایی نباشی که عکس تکامل رو هم پاره می‌کنن!
    :دی

    اما درست نبود این‌قدر به استاد گیر بدی، خب شاید خودش از نسل تکاملی‌ها بوده و روش نمی‌شده که بگه!
    پاسخ:
    چکار کنم دیگه ما هم اینجوری تکامل پیدا کردیم که دو روز طول میکشه یادمون بیاد :دی
    نه ولی هیچجوری تکامل تو کتم نمیره
    نمیدونم میدونی یا نه تو خود آمریکا چند تا ایالت هستند که اصلا بحث درباره تکامل غیر قانونیه یعنی تا این حد تکامل رو قبول ندارند ولی ما ....
  • سید حسین شیرازی
  • سلام 
    آسیدسروش مگه قرار نبود ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی